رمز گشایی از ۵۰ فقره سرقت مغازه در نیشابور و مشهد
رمز گشایی از ۵۰ فقره سرقت مغازه در نیشابور و مشهد
جانشین فرمانده انتظامی استان از پاتک غافلگیرانه کارآگاهان پلیس آگاهی به عاملان سرقت های سریالی از مغازه های شهرستان های نیشابور و مشهد خبر داد.

سردار” ابراهیم قربان زاده”گفت: از چندی قبل با بررسی سرقت های سریالی از مغازه ها در شهرستان های نیشابور و مشهد سرنخ هایی به دست آمد که حکایت از تشابه ترفند سارقان در ارتکاب جرم بود و دستورات لازم به پلیس نیشابور برای پیگیری سریع موضوع صادر شد.
وی افزود: کارآگاهان در این عملیات ضربتی با دقت نظر و اقدامات اطلاعاتی و تخصصی به سرنخ هایی دست یافتند که منجر به چهره زنی و شناسایی یکی از عاملان سرقت های سریالی شد.
سردار قربان زاده گفت: متهم ۳۹ ساله پرونده دستگیر شد و در برابر ادله غیر قابل انکار پرونده ، همدست ۳۷ ساله خود را معرفی و در تحقیقات اولیه به ۵۰ فقره سرقت از مغازه ها در نیشابور و مشهد اعتراف کرد.
جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی خاطر نشان کرد: کارآگاهان در اقدامی ضربتی ، متهم دیگر این پرونده و یک مالخر اموال سرقتی را نیز شناسایی ، دستگیر و مقادیری اموال مسروقه کشف کردند.
وی با اشاره به اینکه یکی از متهمان اصلی پرونده تحت تعقیب پلیس آگاهی استان و نیز دارای چند فقره حکم جلب است، گفت: تحقیقات برای کشف دیگر سرقت های احتمالی این متهمان ادامه دارد .
سردار قربان زاده در پایان تاکید کرد: توجه به توصیه های پیشگیرانه پلیس و ایمن سازی مغازه ها و واحدهای تجاری و تولیدی در برابر نفوذ سارقان و استفاده از تجهیزات بازدارنده سرقت ها بسیار مهم است که مالکان و مدیران فروشگاه ها و واحدهای کسب و کار باید به طورجدی این موارد را مد نظر داشته باشند