در فضای مجازی در موضع پدافند قرار گرفته‌ایم
در فضای مجازی در موضع پدافند قرار گرفته‌ایم
خاتون شرق - سرهنگ حمید طهماسبی معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی گفت: امروز در فضای مجازی در موضع پدافند قرار گرفته‌ایم و به خودمان مشغول شده‌ایم و علمداران اصلی نظام رسانه‌ها هستند و اگر با قدرت و بصیرت جلو برویم عقبه خوب حرکت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه نیشابور در بسیاری از حوادث برای نظام و انقلاب آبرو شده اظهار کرد: در حوادث اخیر رسانه‌های خارجی طی ۴۶ روز ۳۸هزار خبر نادرست و دروغ منتشر می کنند چون اینها دشمنان قسم خورده نظام هستند و اینجا در صف مقدم رسانه‌ها قرار دارند.
وی گفت: وظیفه ما تبیین امنیت موجود بوده و در جهاد تبیین امنیت پلیس پیشرو است و در جبهه فرمانده‌ای موفق است که بیش از جسم بر روح سربازان فرمان براند.
وی افزود: در حوادث اخیر رسانه‌های ما خوش درخشیدند و در موضوع تسهیم امنیت از اصحاب رسانه انتظار می‌رود واقعیت‌ها و خدمات نظام در حوزه امنیت منعکس شود.

گردان‌مجازی مالک اشتر تشکیل شده است

غلام رضا تدینی‌راد مدیر پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس رضوی گفت: قرارگاه فضای مجازی و گردان مجازی مالک اشتر با ۲۶۱ سرتیم و بیش از سه میلیون پشتیبان شکل گرفته و در چهار رزمایش سایبری نیروهای مسلح استان خراسان رضوی رتبه ویژه کسب کرده است.
در حوزه سواد رسانه‌ای قدرت تشخیص و تحلیل درست از نادرست اهمیت دارد و سواد رسانه‌ای یکی از مهم‌ترین مسائل در کشورهای جهان است و اهمیت آن در کشور خودمان در اغتشاشات اخیر دیده شد.
وی‌ اظهار کرد: نیازمند نگاه ترمیمی در همه حوزه های رسانه ای هستیم و باید فرآورده‌ای تولید کنیم که نشان دهنده زاویه دید ما نسبت به مسائل باشد و بسیاری از مواردی که برای کشور ما سیاه‌نمایی می‌شود می‌بینیم که در همان‌کشورهای اروپایی وجود دارد و باید به مخاطب درباره رژیم مصرف رسانه اطلاعات و آگاهی کافی داده شود.
وی گفت: گسترش شبکه‌های اجتماعی امروز ذهن مخاطب را اشغال کرده است و یکی از دغدغه‌هایی که در شهرستان‌ها وجود دارد اجرای طرح تقسیم شتاب با استفاده از فعالان شبکه‌های اجتماعی برای انتشار اخبار است و رسانه‌ها حتما در تهیه گزارش‌های میدانی سوژه تعریف کنند و ما برای هماهنگی و ایجاد تامین آمادگی همکاری کامل داریم.