حریف سختی برای تیم بدون باخت لیگ یک هستیم
حریف سختی برای تیم بدون باخت لیگ یک هستیم
مرحله حذفی رقابت های لیگ دسته اول والیبال باشگاه های کشور برای صعود به لیگ برتر امروز آغاز می شود و تیم والیبال فولاد خراسان در دیداری حساس از ساعت ۱۷ به مصاف پاس گرگان می رود.

شهر گرگان میزبان این دور از‌ رقابت ها است و تیم پاس این شهر در حالی امروز از نماینده نیشابور پذیرایی می کند که هر ۱۶ بازی مرحله قبل خود را با پیروزی پشت سر گذاشت. والیبالیست های نیشابوری پس از قرار گرفتن در رتبه چهارم گروه الف حالا امروز از ساعت ۱۷ مقابل حریف قدرتمند خود صف آرایی می‌کند. این دور از بازی ها به صورت دو برد از سه مسابقه برگزار می‌شود و تیم‌برنده به جمع ۴ تیم پایانی صعود خواهد کرد.

سرمربی تیم فولاد خراسان در خصوص شرایط فولاد برای رقابت های مرحله حذفی گفت: پس از اتمام دور قبل و کمی استراحت تمرینات خود را برای بازی در گرگان شروع کردیم و هم اکنون از نظر روانی بازیکنان شرایط خوبی دارند.

علی نقدی اظهار کرد: مراحل حذفی شرایط ویژه و خاص خودش را دارد و با مرحله مقدماتی متفاوت است چون فقط با یک تیم رقابت میکنید و تنها برد مقابل همان تیم فارغ از نتیجه ست ها مهم است.
وی در رابطه با حریف فولاد در این مرحله گفت: تیم پاس گرگان تیم بدون شکست لیگ به حساب می‌آید، بازی های آن ها را دیده ایم تیم قدرتمندی هستند ولی تیمی نیستند که قابل دسترسی نباشند و قطعا ما حریف بسیار سختی برای آن ها هستیم و به نظرم ست اول بازی خیلی مسائل را مشخص خواهد کرد. البته میزبانی این دور از مسابقات هم به گرگان رسیده است و می‌توانند از امتیازات آن استفاده کنند که البته ما بدون توجه به این مسائل به دنبال پیروزی هستیم

نقدی در خصوص برگزاری دور برگشت رقابت های لیگ یک در تهران گفت: مسابقات تهران در شرایط سختی برگزار شد، هر دو یا سه روز پشت سر هم‌مسابقه بود که بین آن ها تنها یک روز استراحت قرار داده بودند.
وی بیان کرد: فشار روانی بسیاری به تیم ها وارد شد و به شخصه بعد اتمام مسابقات تا دو روز خوابیدم.
وی در خصوص شرایط برگزاری دور برگشت مسابقات در تهران گفت: شرایط بدون تغییر نسبت به دور رفت با همان نقاط ضعف در سالن ها، داوری ها، نظارت ها و سایر عوامل دخیل در یک مسابقه برگزار شد.
پاسور اسبق تیم ملی در خصوص شرایط فنی لیگ یک با بیان اینکه دسته یک امسال مرا شگفت زده کرد گفت: به طور کلی در لیگ یک بازیکنان خوبی هستند که فقط دیده نشده اند و در همین راستا نگاه فدراسیون نسبت به لیگ‌ یک باید تغییر کند‌و هیات های استانی به تیم‌های لیگ‌ یکی خود بها بدهند. وی ادامه داد: به نظرم لیگ‌ یک‌ تفاوت زیادی با لیگ‌برتر نمی کند و فقط از نظر تبلیغاتی و مطبوعاتی کمتر به آن پرداخته می‌شود.
نقدی با اشاره به شرایط تیم فولاد در این‌ رقابت ها گفت: با توجه به سختی هایی که وجود داشت هدف گذاری ما در این‌مرحله صعود به مرحله پلی آف بود،
البته ما میخواستیم حداقل دوم یا سوم‌ شویم ولی در گروهمان تیم های بسیار خوبی بودند و با توجه به مصدومیت دو نفر از بهترین بازیکنانمان شرایط سخت تر شد ولی با تلاش سایر اعضای تیم توانستیم امتیازات لازم را جمع کنیم و به مرحله بعد صعود کنیم.