جلسه معاون وزیر بهداشت پشت درهای بسته
جلسه معاون وزیر بهداشت پشت درهای بسته
صبح امروز از حضور خبرنگاران در جلسه‌ای که با حضور معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سالن دیالیز بیمارستان ٢٢بهمن نیشابور برگزار شد، جلوگیری به عمل آمد.

به گزارش خاتون شرق امروز قاسم جان‌بابایی، معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سکوت خبری و به صورت غیر رسمی به نیشابور سفر کرد و از بیمارستان ۲۲ بهمن و روند درمان بیماران کرونایی در این بیمارستان بازدید کرد. 

این در حالی بود که صبح امروز روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی نیشابور از برگزاری نشستی با خبرنگاران نیشابور خبرداد که دقایقی بعد از سوی این دانشکده به دلایلی نامعلوم این جلسه لغو شد و در ادامه از خبرنگاران حاضر در این جلسه خواسته شد سالن جلسات را ترک کند.

عدم حضور خبرنگاران در شرایطی است که وضعیت نیشابور در وضعیت حاد کرونا قرار دارد و طبق آخرین آمار در ٢۴ ساعت گذشته ۶ نفر بر اثر کرونا در این شهرستان فوت کرده و در حال حاضر ۲۰۴ نفر با علائم کرونا در بیمارستان بستری هستند.

موارد بستری ICU در حال حاضر ۳۹ نفر و آمار کل متوفیان با علائم کرونا در شهرستان های تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی نیشابور تا روز گذشته به ۵۹۰ نفر رسید که از این تعداد آزمایش ۲۸۰ نفر مثبت بوده است.