تیم فوتبال بانوان خاتون بم در مقابل کیان‌ نیشابور پیروز شد
تیم فوتبال بانوان خاتون بم در مقابل کیان‌ نیشابور پیروز شد
در هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان تیم خاتون بم در مقابل کیان نیشابور با نتیجه پنج بر صفر پیروز شد.

در این مسابقه  در ورزشگاه تختی نیشابور برگزار شد برای تیم خاتون بم که سابقه ۷ قهرمانی در لیگ برتر را دارد نگین زندی با زدن سه گل هتریک کرد و زهرا قنبری که عنوان خانم گل فوتبال ایران را یدک می کشد دو گل به ثمر رساند.
این نخستین حضور یک تیم فوتبال بانوان از استان خراسان رضوی در سطح لیگ برتر کشور است.
تیم کیان نیشابور که قهرمان دوره قبل لیگ دسته اول بانوان کشور است در هفته دوم رقابت ها در روز جمعه ۲۸ آبان ماه در ایلام به مصاف پالایش گاز ایلام می رود.
سرمربی تیم کیان نیشابور در پایان این مسابقه گفت: بازی سختی مقابل قهرمان ۷ دوره این رقابت ها داشتیم و متاسفانه بازی را در خانه واگذار کردیم.
سهیلا جعفری افزود: تیم بم تیم خوبی است و از طرف مسئولین این شهرستان به شدت حمایت می شود و بازیکنان بزرگ و ملی پوش زیادی دارد.
وی ادامه داد: امسال اولین دوره حضور ما در لیگ برتر است و بازیکنان جوان نا تجربه کافی را برای رقابت با تیم پرقدرت خاتون بم را نداشتند.
جعفری اظهار کرد: تیم خوبی در اختیار داریم ولی با توجه به اینکه تیم خیلی دیر بسته شد متاسفانه تمرینات بدنسازی مناسبی نداشتیم و رسیدن به سطح آمادگی مطلوب زمان بر می باشد.
وی با بیان اینکه امسال اولین حضور یک تیم از خراسان رضوی در این مسابقات است خاطر نشان کرد: به هر ترتیب ممکن باید این تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم تا در سال های آینده با برنامه ریزی بهتر نتایج مطلوب تری کسب کنیم.
سرمربی تیم کیان نیشابور گفت: احتیاج به تمرین برای کسب آمادگی بیشتر داریم اما زمان هایی که برای تمرین های ما اختصاص پیدا می کند مناسب نیست و در حالی که مسابقات ما ساعت ۱۳ برگزار می شود زمین چمن ساعت ۲۰ در اختیار ما قرار میگیرد که نیازمند حمایت هیات فوتبال شهرستان هستیم.
وی با اشاره به کمک و همکاری برخی مسئولین گفت: احتیاج به وحدت و کمک بیشتری در شهرستان داریم و شرایط سختی به عنوان تیم خصوصی داریم در حالی که تیم های شهرهای دیگر مانند بم و سیرجان و اصفهان به شدت از سوی مدیران شهری و بنگاه های اقتصادی حمایت می شوند و مانند گذشته اعلام می کنیم هر نهاد مالی و ارگانی که متقاضی در اختیار گرفتن تیم در نیشابور می باشد آماده انتقال آن هستیم.