تعرفه تاکسی های درون شهری نیشابور ۳۸ درصد افزایش یافت
تعرفه تاکسی های درون شهری نیشابور ۳۸ درصد افزایش یافت
در جلسه علنی شورای شهر نیشابور افزایش بهای خدمات تاکسی های درون شهری، برون شهری و آژانس ها در سال ۱۴۰۰ بررسی و افرایش آن ها به تصویب اعضای شورای شهر رسید.

رییس کمیسیون خدمات شهری، حمل و نقل و محیط زیست شورای شهر در خصوص مصوبه افزایش نرخ تاکسی ها بیان کرد: در سال ۱۴۰۰ نرخ کرایه تاکسی های درون شهری نسبت به سال گذشته ۳۸ درصد و نرخ کرایه آژانس و تاکسی های برون شهری نسبت به سال گذشته ۳۵ درصد افزایش می یابد.این لایحه با رای حداکثری اعضا مصوب گردید.

مجوز فروش چهار دستگاه اتوبوس فرسوده

احمد همت آبادی لایحه مجوز فروش تعداد چهار دستگاه اتوبوس ۳۵۵ فرسوده را در یکصد و شصت و نهمین جلسه شورا قرائت کرد. پس از بحث و بررسی مقرر شد جهت تامین بخشی از هزینه خرید پنج دستگاه اتوبوسی که از آستان قدس خریداری می شود، این چهار دستگاه اتوبوس۳۵۵ فرسوده با رعایت چارچوب و ضوابط فروخته شود.این لایحه نیز با اکثریت آرا به تصویب رسید.

خرید ماشین آلات مورد نیاز سازمان مدیریت و پسماند

رییس کمیسیون حقوقی و نظارت لایحه مجوز خرید ماشین آلات مورد نیاز سازمان مدیریت و پسماند را قرائت کرد. رضا مهرداد افزود: بر اساس این لایحه جهت ارتقا حمل و نقل پسماندهای شهری بک دستگاه کمپرسی حمل زباله و یک دستگاه پرس هشت تن خریداری می شود. این لایحه با ۵ رای موافق و ۳ رای مخالف مصوب شد.

  • نویسنده : فاطمه قاسمی
  • منبع خبر : خاتون شرق