تصادفات فوتی در نیشابور ۵۰درصد کاهش یافت
تصادفات فوتی در نیشابور ۵۰درصد کاهش یافت
فرمانده انتظامی شهرستان نيشابور گفت: از ابتدای امسال در این شهرستان تصادفات فوتی ۵۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش یافته است.

به گزارش سه‌شنبه پایگاه خبری پلیس سرهنگ حسین دهقانپور اظهار داشت: طی این مدت تصادفات جرحی و خسارتی به ترتیب ۴۱ و ۷۱ درصد و کاهش یافته البته در سال ۹۸ هن نسبت به سال ۹۷ هم شاهد کاهش ۱۱ درصدی تصادفات فوتی و کاهش ۱۱ و ۱۶ درصدی تصادفات جرحی و خسارتی در حوزه درون شهری نیشابور بودیم.
وی خاطرنشان کرد: برای ایجاد نظم و امنیت ترافیکی و کاهش تصادفات رانندگی در شهرستان نیشابور طرح های مختلف و بازدارنده ای از جمله گسترش فعالیت های فرهنگی، اصلاح مهندسی برخی معابر و نقاط حادثه ساز، توقیف و اعمال قانون رانندگان متخلف و پرخطر انجام شده است .
وی تصریح کرد: طی یک‌سال گذشته بیش از ۶۰ درصد نقاط حادثه خیز نیشابور اصلاح شد و شناسائی و اصلاح سایر نقاط نیز در دستور کار کارشناسی قرار گرفته است.
وی خاطرنشان کرد: با هدف افزایش سواد ترافیکی با همکاری حوزه های علمیه، سازمان تبلیغات اسلامی، آموزش و پرورش و شهرداری برنامه‌های آموزش همیاران مدرسه، برگزاری کلاس ها و کارگاه های مختلف آموزشی برای قشرهای مختلف با استفاده از ظرفیت ائمه محترم جمعه و جماعات، تجلیل از نمونه های ترافیکی برای الگوسازی رفتارهای صحیح رانندگی اجرا شد.