تست روانشناسی تصویری/ آیا قدرت تصمیم‌گیری دارید؟
تست روانشناسی تصویری/ آیا قدرت تصمیم‌گیری دارید؟
در این تست روانشناسی شما یکی از تصاویر را انتخاب کنید تا در ارتباط با تصمیم گیری درست صحیح عمل کنید. در نگاه اول چه چیزی را مشاهده کردید؟ تابلو، جاده، مار یا پسر؟

تابلو

ممکن است در تصمیمات اخیر خود خیلی اعتماد به نفس نداشته باشید، برای حل این مسئله باید از شخصی که تجربه بیشتری در این زمینه دارد مشاوره بگیرید. کسی را پیدا کنید که با مشکلات مشابه شما روبرو شده است و از او بپرسید که چگونه توانسته است با این شرایط کنار بیاید فقط به یاد داشته باشید که نیازی نیست دقیقاً همان مسیر را دنبال کنید. این فقط وسیله‌ای برای تعیین آنچه واقعاً می‌خواهید است.

اگر دوست دارید خلاف آنچه پیشنهاد شده است، انجام دهید شاید توصیه‌های آن‌ها فقط بستری برای بیرون آمدن شهود شما باشد.


جاده

شما می‌خواهید آنچه درست است انجام دهید، اما به نظر نمی‌رسد راهی که در آن قدم گذاشته اید راهی است که برای آن برنامه ریزی کرده اید.

به یاد داشته باشید که زندگی پر از پیچ و خم است فقط به این دلیل که جاده مانند آنچه شما پیش بینی کرده اید به نظر نمی‌رسد، به این معنی نیست که در نهایت به آنجا نخواهید رسید، اگر مدتی این مسیر را طی کردید و هنوز همان احساس را دارید، شاید وقت آن رسیده است که در عوض مسیر خود را ایجاد کنید.


مار

این حیوان نماد خطر است، ناخودآگاه فکر می‌کنید اگر تصمیمی بگیرید، می‌خواهید صدمه ببینید؟ آیا این تهدید واقعی است؟ آیا عواقب آن از نظر جسمی یا روحی به شما آسیب می‌رساند؟ یا اینکه فقط ترس، کنترل زندگی شماست؟

اگر بدانید مار‌ها کجا پنهان می‌شوند و چگونه باید مراقب آن‌ها باشید، آنقدر خطرناک نیستند.

پسر

شما به دنبال راهی برای کنترل وضعیت هستید. با این حال، باید به خاطر داشته باشید که کنترل فقط یک توهم است. صبور باشید.

شما فرصت خواهید داشت که به زودی بدرخشید.

  • منبع خبر : تابناک جوان