تست درایو‌ محصولات شرکت مدیران خودرو در نیشابور انجام‌ شد
تست درایو‌ محصولات شرکت مدیران خودرو در نیشابور انجام‌ شد
هفته گذشته اردوگاه باغرود شاهد برگزاری مراسم رسمی تست درايو جديدترين محصول شرکت خودروسازی مديران خودرو بود تا حس راندن يک خودرو کراس اُوِر را به علاقه‌مندان و مشتریان منتقل کند. شرکت معین خودرو خیام نمایندگی ۳۳۶ مدیران خودرو که از ماه گذشته طی فراخوانی از علاقمندان جهت تست خودرو ایکس۲۲پرو، جدیدترین‌ محصول این شرکت ثبت‌نام به عمل آورده بود دوشنبه و سه‌شنبه هفته گذشته در پیست اردوگاه باغرود میزبان علاقه‌مندان بود.

در این برنامه ضمن رونمایی از خودرو ایکس ۲۲پرو علاقه‌مندان و متقاضیان خرید طی بازدید از محصول جدید MVM و تست رانندگی مدل های مختلف خودرو‌های موجود قبل از خرید ویژه‌گی‌ها، امکانات و قدرت شتاب این محصولات را لمس کرده و با اطمینان خاطر بیشتر اقدام به خرید کردند.
برگزاری این برنامه توسط شرکت معین خودرو خیام باعث شد تا مشتریان قبل از خرید این امکان را داشته باشند با خودروهای مورد نظر خود رانندگی کنند و با حضور کارشناسان فنی و خدمات پس از فروش در این مراسم با مسائل فنی و هزینه های جاری خودروهای مورد علاقه‌شان آگاه شوند.
یکی از شرکت‌کنندگان در این برنامه گفت: یکی از مهم‌ترین دلایل من برای انتخاب محصولات ام‌‌وی‌ام برگزاری همین برنامه تست درایو قبل از خرید خودرو است زیرا سایر برندها برنامه‌ای جهت آشنایی با محصولاتشان پیش از خرید در نیشابور ندارند و در حال حاضر تنها مدیران خودرو این امکان را برای مشتریان خود فراهم می‌کند تا مشتریان بتوانند پیش از خرید تجربه‌ای عملی با خودروهای ام وی ام به دست آورند.
علی نیرآبادی مدیر فروش و بازاریابی شرکت معین خودرو خیام نمایندگی ۳۳۶مدیران خودرو نیشابور گفت: با توجه به شرایط فعلی بازار خودرو، خرید اقساطی از مدیران خودرو می‌تواند یک خرید حساب شده باشد.
نیرآبادی اظهار کرد: برگزاری برنامه‌های تست درایو در راستای مشتری مداری بوده تا علاقه‌مندان از کیفیت وکارایی محصول اطمینان حاصل کرده و با اطمینان بیشتری محصولات مدیران خودرو را خریداری کنند.
وی گفت: قیمت محصول جدید مدیران خودرو ۵۸۰میلیون اعلام شده است و در حال حاضر برای جلب رضایت مشتریان با شرایط اقساطی هم واگذار می‌شود و علاقمندان جهت دریافت مشاوره و راهنمایی خرید و دریافت شرایط فروش می‌توانند عدد ۲۲۲ را از طریق واتس‌آپ به شماره ۰۹۳۵۵۵۵۳۰۴۳ ارسال کنند.