بزرگترین تلویزیون شهری استان در نیشابور نصب می شود
بزرگترین تلویزیون شهری استان در نیشابور نصب می شود
ظهر امروز با حضور فرماندار، نماینده نیشابور در مجلس، شهردار، دادستان، رئیس شورای شهر، مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان و تنی چند از مسئولین کلنگ پروژه نصب بزرگترین تلویزیون شهری استان در نیشابور با همت مجتمع فولاد خراسان زده شد.

از طرح‌های ارزنده که بتواند در زندگی شهروندان تاثیرگذار باشد استقبال می‌کنیم

مدیر عامل مجمتع فولاد خراسان در این مراسم گفت: در راستای برنامه ریزی استاندار محترم خراسان رضوی جناب آقای رزم حسینی مبنی بر راه اندازی طرح معین اقتصادی و اینکه مجتمع فولاد خراسان به درستی به عنوان یکی از معین ها و معین اقتصادی نیشابور انتخاب شده است ما وظیفه خودمان می دانیم نقش اجتماعی و مسئولیت های اجتماعی و دینمان را به شهرهای نیشابور و فیروزه ادا کنیم.
دکتر کسری غفوری افزود: در راستای همین برنامه ها امروز کلنگ پروژه نصب بزرگترین نمایشگر استان خراسان رضوی که از نظر کیفیت در ایران بهترین است با اعتبار ۱۷ میلیارد ریال در نیشابور زده شد.

وی بیان کرد: این پروژه آغاز راهی جدید است و همانطور که در صنعت و پای کوره‌های گرم و فولادین مجتمع فولاد خراسان بهترین است در ایفای مسئولیت‌هایش برای شهر نیشابور نیز باید بهترین باشد‌ تا مردم شهر در رفاه باشند.

وی خاطر نشان کرد: پیش از این طرح نیز پروژه پارک خطی فولاد در محدوده شهرک اندیشه نیشابور با مشارکت فولاد خراسان احداث شد که برای آن نیز تا کنون ۲۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی اظهار کرد: از طرح های برگزیده و ارزنده برای شهر نیشابور که بتواند بر زندگی مردم و ذهن آن ها تاثیر مثبت داشته باشد استقبال می‌کنیم و آن را در راستای مسئولیت خودمان انجام می دهیم و هیچ منتی نیز بر کسی نیست بلکه این وظیفه و مسئولیت ماست.

غفوری با اشاره به سایر برنامه های مجتمع فولاد خراسان در حوزه انجام‌مسئولیت های اجتماعی گفت: در حوزه فرهنگی، ورزشی و اجتماعی نیز برنامه های داریم که به زودی خبرهای خوبی از آن ها خواهید شنید و در همین راستا پروژه ای به زودی کلنگ زنی خواهد شد که زمینه های فرهنگی، ورزشی و گردشگری خواهد داشت، کارهایش در مرحله نهایی است و طرح ارزنده و خوبی برای شهر نیشابور خواهد بود.

رکوردهایی که فولاد خراسان به ثبت رسانده موجب افتخار نیشابور است

نماینده مردم نیشابور و فیروزه در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این مراسم گفت: رکوردهایی که فولاد خراسان به ثبت رسانده موجب افتخار نیشابور است.
هاجر چنارانی افزود: پیشرفت و تعالی به تنهایی ممکن نیست و همه باید دست به دست هم دهیم و در این راستا پولاد مردان و پولاد زنان مجموعه فولاد خراسان گام‌های بزرگی در جهت رشد و توسعه صنعت فولاد برداشته‌اند.
وی اظهار داشت: با کمک همه آنان که دل در گرو این آب و خاک دارند نام نیشابور دوباره در جهان طنین انداز می‌گردد.