پروژه پایل اضطراری در فولاد خراسان اجرایی شد
پروژه پایل اضطراری در فولاد خراسان اجرایی شد
برای جلوگیری از توقفات خط تولید کارخانه گندله سازی «پروژه پایل اضطراری» در فولاد خراسان با موفقیت انجام شد.

به گفته معاون طرح و توسعه، با اجرای این پروژه، توقفات ناشی از مشکلات تجهیزات بین دو کارخانه احیاء مستقیم و گندله سازی که موجب توقف واحد گندله سازی می گردید، مرتفع شد.
مهندس اسحاقیان گفت: در صورتی که کارخانه احیا مستقیم بنا به مشکلات موجود بین تجهیزات کارخانه احیا مستقیم و گندله سازی نتواند از گندله تولید شده در این کارخانه استفاده کند با اجرای این پروژه مسیر تولیدات کارخانه گندله سازی بعد از ترانسفر تاور یا برج انتقال محصول برای پایل و دپو شدن هدایت می گردد و بدین صورت استمرار تولید و انتقال محصول از طریق نوار انتقال وجود دارد و از توقف خط تولید کارخانه گندله سازی جلوگیری می گردد.
مدیر پروژه فولادسازی ۲،درباره این پروژه گفت: تست اولیه این پروژه در ۲۵ مرداد ماه انجام و در ۳ شهریور ماه ۱۳۹۹ با موفقیت راه اندازی گردید.
مهندس حیاتی با بیان این که اجرای این طرح بنا به درخواست واحد گندله سازی انجام گرفت، افزود: فرآیند طراحی و ساخت تجهیزات این پروژه توسط پیمانکار و نیز نصب آن در محل مجتمع، با هزینه ای بیش از ۳۰ میلیارد ریال انجام شد.
وی همچنین افزود هنگامی که تولید کارخانه گندله سازی کمتر از ۵۰ تن در ساعت باشد به دلیل افت ایجاد شده در کیفیت محصول از ارسال آن به خط تولید احیا مستقیم جلوگیری و به سمت پایل اضطراری هدایت می گردد.
معاون طرح و توسعه مجتمع از تلاش های کارکنان شرکت پامیدکو، آویژه صنعت و حمایت های ارزشمند دکتر غفوری مدیر عامل و هم چنین همکاری معاونت های بهره برداری و امور مالی شرکت در انجام به موقع این پروژه قدردانی نمود.