انتظار داریم شهرستان نیشابور حداقل به میانگین استان برسد
انتظار داریم شهرستان نیشابور حداقل به میانگین استان برسد

علی اکبر لبافی دبیر نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی در دیدار با حجت‌ الاسلام سید قاسم یعقوبی امام جمعه شهرستان نیشابور، گزارشی از اقدامات و برنامه‌های این نهاد در چارچوب ماموریت‌های تعیین شده به ایشان ارائه کرد. لبافی گفت: در این مدل اصل و راهبرد ما در منطقه به اوج رساندن مشارکت مردم و […]

علی اکبر لبافی دبیر نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی در دیدار با حجت‌ الاسلام سید قاسم یعقوبی امام جمعه شهرستان نیشابور، گزارشی از اقدامات و برنامه‌های این نهاد در چارچوب ماموریت‌های تعیین شده به ایشان ارائه کرد.

لبافی گفت: در این مدل اصل و راهبرد ما در منطقه به اوج رساندن مشارکت مردم و توسعه اقتصاد محلی در کنار اقتصاد منطقه و ایجاد موازنه و توازن است.

وی با اشاره‌ به عملکرد نیشابور در مقایسه با استان تاکید کرد: با توجه به ظرفیت‌های نیشابور در سه بخش اقتصادی، انتظار داریم شهرستان نیشابور حداقل به میانگین استان برسد.

حجت‌ الاسلام سید قاسم یعقوبی امام جمعه شهرستان نیشابور نیز در این نشست از همت و تلاش استاندار خراسان رضوی و راهبرد وی برای توسعه استان تشکر کرد و گفت: برای عبور از شرایط موجود می‌بایست موانع اصلی در دستگاه‌های اجرایی را برداریم و به شهرستان‌ها تفویض اختیار کنیم.

ایشان همچنین به گرفتاری‌های حوزه گردشگری اشاره کردند و خواهان رفع موانع شدند.