امسال ۵۰ هزار تن آسفالت در سطح معابر نیشابور ریخته خواهد شد
امسال ۵۰ هزار تن آسفالت در سطح معابر نیشابور ریخته خواهد شد
رئیس سازمان عمران شهرداری نیشابور گفت: پیش بینی ما این است امسال بتوانیم حداقل ۵۰ هزار تن آسفالت در سطح شهر نیشابور بریزیم که این موضوع هزینه ای حدود ۲۰۰ میلیارد ریال را در پی‌خواهد داشت.

سعید طباطبایی افزود: باتوجه به بارندگی های شدید سالیان اخیر و عمر بالای آسفالت معابر و مشکلاتی که در نگهداری به خاطر آبریز منازل وجود دارد، امسال خرابی های بیشتری داشتیم. وی بیان کرد: با توجه به تاکیدات شهردار و اعضای شورای شهر امسال احساس نیاز شد تا با فعالیت بیشتر و عزم جزم تری به بهسازی معابر بپردازیم و به همین دلیل امسال را به نام نهضت آسفالت نامگذاری کردیم. وی بیان کرد: دلیل نامگذاری هم این است که می‌خواهیم امسال حجم بالایی‌از آسفالت ریزی را داشته باشیم و بتوانیم مشکلات مردم‌ را تا شهریور ماه حل کنیم.

به طور شبانه روزی در حال فعالیت در معابر شهری هستیم

طباطبایی با اشاره به اینکه هم اکنون فعالیت های عمرانی در زمینه آسفالت معابر در سه حوزه فعال است گفت: حوزه اول لکه گیری معابر است که توسط پیمانکاران مناطق و سازمان در شمال و جنوب شهر در حال انجام است. حوزه دوم نیز کوچه ها و تعهدات مردمی می باشد که آن هم به طور همزمان در حال انجام است و در قسمت سوم کار نیز شبانه آسفالت معابر اصلی را تراش و آسفالت ریزی را انجام می دهیم. وی خاطر نشان کرد: در واقع عملا به طور شبانه روزی در حال فعالیت هستیم و امیدواریم تا چند ماه آینده بتوانیم هم حجم آسفالت قابل قبولی را در سطح شهر بریزیم و هم فضای شهر به گونه ای شود که نقطه خراب کمتری در آن ببینیم.

اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریالی نهضت آسفالت

رئیس سازمان عمران شهرداری اظهار کرد: پیش بینی ما این است امسال بتوانیم حداقل ۵۰ هزار تن آسفالت در سطح شهر بریزیم که این موضوع اعتباری حدود ۲۰۰ میلیارد ریال در پی دارد. وی در پاسخ به این سوال که سال های قبل چه میزان آسفالت در معابر نیشابور استفاده شده است گفت: سال گذشته ۳۴ هزار تن، سال ۹۷ نزدیک به ۳۳ هزار تن و در سال ۹۶ با توجه با مشکلاتی که در حوزه تامین قیر وجود داشت تنها ۶ هزار تن آسفالت استفاده شد که امیدواریم با طرح نهضت آسفالت امسال کمبود ها را جبران کنیم.