اختصاص سهمیه ۳۱۵ نفر برای استخدام در دانشکده علوم پزشکی نیشابور
اختصاص سهمیه ۳۱۵ نفر برای استخدام در دانشکده علوم پزشکی نیشابور
رئیس دانشکده علوم پزشکی نیشابور گفت: ۳۱۵ سهمیه استخدامی برای دانشکده علوم پزشکی نیشابور گرفته شد که آزمون آن ۲۴ بهمن ماه امسال برگزار می‌شود.

محسن عظیمی نژاد در نشست با خبرنگاران افزود: این استخدامی که معادل ۱۰ درصد نیروی فعلی دانشکده است می‌تواند بخشی از مشکلات نیروی انسانی در حوزه بهداشت و سلامت را مرتفع کند.
وی ادامه داد: طی بازدیدی که دیروز از منطقه کشتارگاه و تعدادی رستوران داشتم اوضاع رعایت‌پروتکل ها اصلا مناسب نبود و وضعی که دارم می‌بینم نگران کننده است.
وی خاطر نشان کرد: رسما اعلام شد ویروس انگلیسی که قدرت سرایت فوق‌العاده ای دارد وارد ایران شده است و این‌ موضوع می‌طلبد مردم بیشتر پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.
وی با اشاره به مشکل ایجاد شده برای بیمارستان زبرخان گفت: در زبرخان تا شاهد چالش‌های اجتماعی باشیم نمی‌توانیم برای احداث آن اقدام کنیم.
وی افزود: احداث بیمارستان ۹۶تخت‌خوابی در زبرخان در دستور کار قرار دارد ولی زمین آن هنوز بلاتکلیف است و تا زمانی که این موضوع مشخص نشود نمی‌توانیم ردیف اعتبار دریافت کنیم.

عظیمی نژاد اظهار کرد: از مردم زبرخان خواهش میکنم به خاطر منافع عمومی و بلند مدت بر روی مکان بیمارستان اجماع کنند و به وحدت نظر برسند چون تا چالش اجتماعی باشد نمی‌توانیم‌ کاری برای بیمارستان بکنیم.

وی ادامه داد: از روز اول ناراحتی خودم را از محل جانمایی پردیس‌های دانشکده علوم پزشکی اعلام کردم و در زمان حضور وزیر نیروی وقت دستور ایجاد دیوارهای ساحلی برای حفاظت از این ساختمان‌ها داده شد که طی این دوسال فقط یک پل پنج دهنه احداث شد.